COSMIC 39
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ


Με στόχο την κατάκτηση της κορυφής στα super rib, το COSMIC 39 κρατάει όλες τις ιδιότητες των hi Performance rib ανοικτής θάλασσας , συνδυάζοντάς τις εξαιρετικά με τις ανέσεις και την πολυτέλεια.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ


ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΑΣΤΡΑΣ
Αφιερώθηκαν εκατοντάδες ώρες μελέτης, σχεδιασμού και δοκιμών για την γάστρα προκειμένου να επιτευχθεί ένας εξαιρετικός συνδυασμός επιδόσεων, μαλακής και άνετης πλεύσης, οικονομία καυσίμων, όχι μόνο στις υψηλές ταχύτητες , αλλά και στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες κρουαζιέρας.
Το βαθύ V και ο convex σχεδιασμός της γάστρας , τα 3 αεριζόμενα steps , το antidive και τα bow steps και τα λογχοειδή παρατροπίδια στην πλώρη , καθώς και τα διπλά chines ειναι κάποια απο τα στοιχεία που εξασφαλίζουν τις παραπάνω ιδιότητες.
Με πολυεστερικό ακρόπλωρο τμήμα, και κaλυμένο το πίσω κομμάτι των αεροθαλάμων , επιτυγχάνεται αξιοπιστία και αξιοπλοία, δεδομένου οτι πάντα στα hi performance ribs οι απολήξεις των αεροθαλάμων στην πρύμνη αποτελούν ενα ευαίσθητο σημείο. Το σκληρό ακρόπλωρο τμήμα , βελτιώνει την χρηστικότητα και φυσικά προστατεύει τους αεροθαλάμους.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ
Το εντυπωσιακό και ξεχωριστό design του καταστρώματος, δένει αρμονικά την αεροδυναμική και την χρηστικότητα των εσωτερικών χώρων. Το τοξοειδές προφίλ του σκάφους λειτουργεί σαν πτέρυγα αεροπλάνου βελτιώνοντας την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες .Το σχήμα της κονσόλας επιτυχγάνει την καλύτερη δυνατή αεροδυναμική επιτρέποντας ταυτόχρονα την δημιουργία μιας αρκετά ψηλής και ευρύχωρης καμπίνας .Με εσωτερικό ύψους 1,85 μ, τουαλέτα , νιπτήρα, ντουζιέρα,ντουλάπα, διπλό κρεβάτι διαστάσεων 1,50χ1,95μ, με μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, επιτρέπει την άνετη διαβίωση για δυο τουλάχιστον άτομα.
Η δυνατότητα ταξιδέματος τοσο στις ψηλές ταχύτητες ( 80+ knots), οσο και στις χαμηλές ταχύτητες κρουαζιέρας , έκανε αναγκαία την ηλεκτρουδραυλική, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κίνηση του Bimini (tip-top) το οποίο μεταβάλει το ύψος του ανάλογα με την ταχύτητα του σκάφους ή με τις εντολές του κυβερνήτη.
Ετσι , μπορούμε να έχουμε την οροφή στην χαμηλή της θέση σφραγίζοντας και προστατεύοντας το cockpit στις ψηλές ταχύτητες και στους άσχημους καιρους,ή στην υψηλή θέση στις ταχύτητες κρουαζιέρας αφήνοντας ανοικτό το cockpit και βεβαίως σε οποιαδήποτε ενδιάμεση θέση .
Τα καθίσματα κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου απο ανοδειωμένο marine αλουμίνιο , επιτρέπουν είτε την καθιστή θέση οδήγησης , ειτε την όρθια. Η αυξημένη πλευρική στήριξη κρατάει το σώμα σταθερό σε όλες τις συνθήκες, τόσο στην καθιστή, οσο και στην όρθια θέση, ενώ η ανάρτηση διατηρεί την άνεση σε ψηλά επίπεδα οταν εχει επιλεχθεί η καθιστή θέση οδήγησης.
Στην πρύμνη υπάρχει πλευρική σκάλα μπάνιου αεροπορικού τύπου, ωστε να αποφεύγεται πιθανή επαφή με τις προπέλες και η πρόσβαση της γίνεται με διάδρομο χωρίς να χρειάζεται κανείς να πατήσει πάνω στο πρυμναίο καναπέ,ο οποίος ειναι τύπου “Γ” αφήνοντας άπλετο ελεύθερο χώρο αλλά δημιουργώντας ταυτόχρονα ενα καθιστικό -τραπεζαρία.
Το σκάφος διαθέτει wet bar με νεροχύτη και εστία μαγειρέματος , ηλεκτρικό ψυγείο, πτυσσόμενο τραπέζι , sundeck στην πλώρη, καλυμένο εργάτη τόσο στην πλώρη, όσο και στη πρύμνη, και την καινοτομική ηλεκτρική πασαρέλα πλώρης που κάνει εύκολη την έξοδο και είσοδο στο σκάφος .
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ | 11.75m |
ΟΛΙΚΟ ΠΛΑΤΟΣ | 3.36m |
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΛΑΤΟΣ | 2.06m |
ΜΗΚΟΣ ΓΑΣΤΡΑΣ | 11.25m |
ΠΛΑΤΟΣ ΓΑΣΤΡΑΣ | 2.66m |
ΤΥΠΟΣ ΓΑΣΤΡΑΣ | Βαθύ V, Τύπου Convex, 3 αεριζόμενα steps ,διπλά Chines, ,διπλά steps πλώρης, Antidive σύστημα πλώρης |
ΥΦΑΣΜΑ ΑΕΡΟΘΑΛΑΜΩΝ | HYPALON NEOPRENE PENNEL FLIPO ORCA 1670 dtex |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ | 2 X 350 lt. |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΝΕΡΟΥ | 150 lt |
ΑΤΟΜΑ | 12 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | max 80 knots |
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ | ΕΞΩΛΕΜΒΙΟΙ απο 2Χ250 ΗΡ έως 3Χ 400 ΗΡ ΕΣΩ-ΕΞΩ 2Χ 300 ΗΡ έως 2Χ600 ΗΡ |
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

1. Ηλεκτρική πασαρέλα στην πλώρη | 15. GPS |
2. Ηλεκτρικό εργάτη στην πλώρη και στην πρύμνη | 16. Στερεοφωνικό και ηχεία marine |
3. Επένδυση με συνθετικό ξύλο Τeak | 17. Sundeck στην πρύμνη |
4. Sundeck στην πλώρη | 18. Τετραθέσιο ανατομικό καναπέ στην πρύμνη |
5. Εσωτερική άνετη και ευρύχωρη καμπίνα για 2 άτομα με ύψος 1,85 μ | 19. Μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους τόσο στην πλώρη , όσο και στην πρύμνη |
6. ‘Ανετο διπλό κρεβάτι με latex στρώμα διαστάσεων 1,50χ1,90. | 20. Δύο δεξαμενές καυσίμου χωρητικότητας 350 λίτρων η κάθε μία |
7. Εσωτερική πλήρης τουαλέτα, με νιπτήρα και ντουζιέρα ύψους 1,85μ | 21. Μεγάλη δεξαμενή νερού |
8. Μεγάλους εσωτερικούς αποθηκευτικούς χώρους και ντουλάπες | 22. Ηλεκτρικό κύκλωμα και μπαταρίες |
9. Ηλεκτρικό ψυγείο | 23. Σπόρ τιμόνι |
10. Τραπέζι φαγητού | 24. Εξωτερική ντουζιέρα |
11. Εστία μαγειρέματος και νεροχύτη | 25. Πλευρική σκάλα μπάνιου αεροπορικού τύπου, βυθιζόμενη στην θάλασσα για άνετη έξοδο και είσοδο στο σκάφος |
12. Ηλεκτρουδραυλικά κινούμενο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο Tip-Top | 26. Αεροθαλάμους 1670 dtex ORCA PENNEL & FLIPO σε συνδυασμό ολόκληρου και σχήματος “D” για μεγαλύτερη ευρυχωρία και άνεση |
13. Καθίσματα ανακλινόμενα με αναρτήσεις | 27. Ταπετσαρίες marine |
14. Ντουζιέρα στην πρύμνη |
ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ

ΠΑΚΕΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΞΩΛΕΜΒΙΕΣ
MERCURY VERADO V8 3X300 HP | OXE 2X300 DIESEL |
MERCURY VERADO V8 2X300 HP | OXE 3X200 DIESEL |
MERCURY VERADO 3X400 | OXE 3X300 DIESEL |
MERCURY V8 2X450 | |
MERCURY V8 3Χ450 | |
SEVEN 2Χ557 |
ΕΣΩ ΜΗΧΑΝΕΣ
ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΜΕ ΕΣΩ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ STERN DRIVE Ή ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ |